HUSIEVA TETYANA PAVLIVNA
Венгер О. П., Люта О. О., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Білоус В. С., Гусєва Т. П., Коваль М. Є., Іваніцька-Дячун Т. І.Актуальні виклики спеціалізації "Клінічна психологія": вимоги, реалії, потреби. // Сучасні тенденції та перспективи розвитку вищої медичної(фармацевтичної) освіти в Україні. Матеріали XХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю в онлайн-режимі за допомогою платформи Microsoft Teams (Тернопіль, 23–24 травня 2024 року).Тернопіль, ТНМУ, «Укрмедкнига», 2024.С.305-309.
Венгер О.П., Іваніцька Т.І., Мисула Ю.І., Смашна О.Є., Сас Л.М., Гусєва Т.П.,Білоус В.С., Люта О.О., Коваль М.Є. Впровадження освітнього портфоліо для лікарів-інтернів, що навчаються на базі кафедри психіатрії, наркології та медичної психології // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. – 2023. – 1 (95). – с. 85-90.
Fedchyshyn, N.O., Haida, V.Y.,Husieva T.P., Kavetskyi, V.Y., Fedoniuk, L.Y., Pantiuk, T.I. Features of forming self-educational competence of future doctors. Wiadomosci lekarskie (Warsaw, Poland : 1960), 2023, 76(1), pp. 108–114
Венгер О.П., Іваніцька Т.І., Мисула Ю.І., Смашна О.Є., Сас Л.М., Білоус В.С., Люта О.О., Гусєва Т.П., Коваль М.Є., Пастушак В.О. Впровадження в навчальний процес лікарів-інтернів та студентів комплексної програми надання допомоги людям, що постраждали внаслідок воєнних дій // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. – 2022. – (3). - с. 25–30.
Венгер О.П., Смашна О.Є., Гусєва Т.П. Сас Л.М., Мисула Ю.І., Білоус В.С., Люта О.О., Коваль М.Є., Іваніцька Т.І. Дистанційне навчання в медичному закладі вищої освіти як виклик сучасним умовам // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. – 2022. – 3 (93). – с. 62-67.
Венгер О. П., Мисула Ю. І., Смашна О. Є., Сас Л. М., Білоус В. С., Люта О. О., Іваніцька Т. І., Гусєва Т. П., Коваль М. Є., Пастушак В. О. Провадження в систему навчального процесу програм для студентів-парамедиків на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології Тернопільського Національного медичного університету // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України. – 2021. - № 2.- с. 53-56.
Венгер О. П., Сас Л. М., Мисула Ю. І., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Гусєва Т. П., Коваль М.Є., Пастушак В.О. Можливості адаптаційних ресурсів емігрантів та реемігрантів відповідно до їх особистісних особливостей // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2020. – №3 (85). - с. 56-62.
Венгер О. П., Смашна О. Є., Сас Л. М., Мисула Ю. І., Білоус В. С., Люта О. О., Гусєва Т. П. Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю ''Психіатрія'' // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2020. – №31 (83). - с. 62-66.
Венгер О. П., Смашна О. Є., Сас Л. М., Мисула Ю. І., Білоус В. С., Люта О. О., Гусєва Т. П. Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Психіатрія» // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України. - 2020. - №1. - с. 61-67.
Венгер О.П., Гусєва Т.П., Мисула Ю.І., Сас Л.М., Смашна О.Є., Білоус В.С., Люта О.О. Створення здоровязберігального освітнього середовища для студентів-медиків // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2019. - с. 97-102.
Венгер О.П., Мисула Ю.І., Сас Л.М., Смашна О.Є., Білоус В.С., Люта О.О. Несторович Я.М., Гусєва Т.П. Психопатологічна феноменологія депресивних розладів з урахуванням фактора міграції // Здобутки клінічної та експериментальної медицини. - 2018. - с. 58-63.
Венгер О.П., Гусєва Т.П., Мисула Ю.І., Сас Л.М., Смашна О.Є., Білоус В.С., Люта О.О. Несторович Я.М. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків // Медична освіта.- 2018. - с. 31-35.
Венгер О. П., Смашна О.Є., Білоус В.С., Несторович Я.М., Гусєва Т.П. Основні психопатологічні прояви продромального періоду психоз. // Здобутки клінічної i експериментальної медицини. - 2018. - с. 64-69.
Венгер О.П., Гусєва Т.П., Сас Л.М. Modern approaches to integrating innovative pedagogical technologies into the medical educational environment // State and Society. - 2015. - р. 66-75.
Венгер О.П., Гусєва Т.П. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження Болонського процесу у вищому медичному закладі // Медична освіта. – 2012. - №4. - с. 151-153
Шкробот С.І., Венгер О.П., Гусєва Т.П., Мисула Ю.І., Несторович Я.М., Сас Л.М. Особистісно-орієнтований підхід при викладанні психологічних дисциплін для студентів медичних спеціальностей за кредитно-модульною системою навчання // Медична освіта. - 2012. - №3 додаток - с. 208-210.
Гусєва Т.П., Венгер О.П., Сас Л.М., Щур М.І. Особливості особистісно-орієнтованого підходу в умовах впровадження Болонського процесу у вищому медичному закладі // Гуманітарний вісник. - 2012 - Дод.1 до вип.27,том VI (39). - с. 148-154.
Гусєва Т.П. Дослідження креативності майбутніх учителів філологічного профілю. Педагогіка і психологія професійної освіти // Науково-методичний журнал. - 2005. – с. 110-120.
Гусєва Т.П. Психологічні аспекти підготовки майбутніх учителів філологічного профілю до творчої діяльності // Науково-методичний журнал. – 2004. – вип. 4. - с. 120-134.
Гусєва Т.П. Психологічні засоби розвитку креативності майбутніх учителів філологічного профілю // Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал. – 2004. – с. 115-125.
Гусєва Т.П. Особистісно орієнтований підхід у розвитку творчих здібностей майбутніх учителів філологічного профілю // Науковий вісник Чернівецького університету. Збірник наукових праць. - 2004. – Вип. 221. - с. 178-182.